Wednesday, October 29, 2014

nyílt levél bolgár györgyhöz

na sasolj ide te mesterházy-gyurcsány-dopeman bérenc baromarc!(ha nem rólad van szó, ezer bocsánat, de akkor is egy baromarcú bérenc vagy.......)

levettem, baszd szájba a kurva geci anyád, hogy a múltkor valószínűleg veled akadtam össze a Mozsár kávézó előtt. te tartottad fel a forgalmat, a vén csotrogány feleségeddel, rád dudáltak ezer órán keresztül. utána te ugattál nekem, bazd meg.

nem ajánlom, te gecibérenc, hogy mégegyszer az utamba akadj. örülhetsz, hogy csak az ócska húgysárga suzukidat ütögettem te barom. nehéz volt megállni,hogy ne a fejedet ütögessem. de akkor te már nem élnél. a világ nagy örömére.

ha mégegyszer az utamba kerülsz, esküszöm a fejeddel fogok focizgatni a fidesz valamelyik nagygyűlésén orbán viktor legnagyobb örömére.

tegyél új duracell elemet az asszonyba,hogy gyorsabban mozogjon, és foglalkozz a fasszopó rádióműsoroddal, aminek körübelül akkora lehet a hallgatottsága, mint a Bányavíz közönségsikere a POSZTON. írd meg az új firkálmányaidat. én meg majd segget törlök ezekkel szarás után.

foglalkozz a barátnőtökkel stuber andreával, a húgyagyú, nagyarcú, csöcsbajnok rapsztárotokkal, aki a tévéjében veri ki a faszát a pissoirban a közönsége előtt, mielőtt fellépne. nemsokára úgyis a börtönben fog rohadni. hívd meg társműsorvezetőnek, legalább ketten dolgoztok majd.

bolgár úr, ha nem önnel akadtam volna össze, akkor ezer bocsánat! ennek ellenére önre is illik ezen kis levél tartalma. de gyanítom,hogy ön volt az.
tisztelettel: xy

2 comments:

  1. mandiner.blog.hu/2011/03/heller_agnes_hazudik_2006_oszerol_ilyen_orszag_pedig_nin

    ReplyDelete
  2. mesterházy attila jean-claude van dammeszerű kunsztot mutat be a motorjan. akkor talán a politikusi szakma helyett inkább a motoros kaszkadőri szakmát kellene előnyben részesítenie mesterházy attilának. mesterhazyattila.blog.hu/hirek/imad-motorozni

    ReplyDelete