Monday, June 3, 2013

hívd ki a szerelőt és írj tizenöt kötetnyi novellát

első novella:átázott a papucsom.
a ládafiából előkerült valami papucsom. kiderült,hogy átázott. nem lehet használni. amikor megy a mosógép, akkor tocsogok a fürdőszobában, és éreztem a nedvességet a lábamban, és a papucsom átázott. azt hihettem volna, hogy bepisiltem. de nem. befűtöttem a konyhában, hogy kiszárítsam a papucsomat. aztán végül bedobtam a tárolóba, és elővettem a régebbi, strandpapucsomat. az nem ázik be.

második novella:hívd ki a szerelőt(kicsi novella lesz)
tönkrement az ágy a hálószobában. másik kellett. a kopasz, kigyúrt, tetovált szállító kiszállította az ágyat, és összeszerelte. a lomokat el kellett takarítani. aztán elment a szállító.

harmadik novella..........
negyedik novella...........
pont,pont,pont,pont,pont, pont,

tizenötödik novella...............

No comments:

Post a Comment